teamjw

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Wlima/Julia - 22 mars 2012 16:37

Sorry för dåligt bloggande , men har helt enkelt inte orkat. Men men , får väl se om det blir bättre. 

Ska iaf till Nogger om ett tag , tror det är hoppning idag med. Imorgon ska hon få masage* igen.

Hoppas hon är bättre nu iaf. Hon var jätte lugn i söndags så hoppas hon har skött sig!


Men aa , har inget mer att skriva så hejdå!


Här kommer mina topp 5 på märken inom ridsporten:


1. Kingsland , åh så sjukt snygga grejer. Synd bara att det är ganska dyrt :/ Men men. Har ju en mössa där ifrån som jag älskar sjukt mycket! Jätte varm och skön + att det är skit snygg !


2. Mountain Horse , älskar ridbyxorna. Skit snygga och sedan älskar jag min fléece där ifrån. Vill även ha ridstövlar där ifrån! Ganska dyrt där med , men det får gå! Sedan håller jag på och letar ihjäl mig efter ett schabrak där ifrån, så sjukt snygga ! Så om någon vet var man kan köpa det , säg till!


3. John Whitaker , älskar ridbyxorna! Har ett par blåa , men ska även beställa ett par bruna. Sedan ska jag även beställa ett par benskydd till Madicken. Dyrt där med , men som sagt , det får gå! Älskar även mitt schabrak med Storbrittaniens falgga på , sjukt snyggt !


4. Hv polo , älskar deras nya schabrak! Sedan har dom en sjukt snygg stickad tröja som jag vill ha! Har ävenköpt en T-shirt där ifrån som är sjukt snygg !


5. Lami-cell , för det första , älskar min hjälm som är där ifrån , sitter perfekt på huvudet och är sjukt snygg! Sedan älskar jag även dom som Hööks har fått in , den blåa är sjukt snygg! Sedan älskar jag mitt blåa schabrak där ifårn med svenska flaggan och mitt turkosa<3. Det är inte jätte dyrt heller tycker jag. Schabrakena har liggat på ca 400kr och hjälmarna mella 700kr - 1000kr , så det är inte jätte dyrt om man vill ha något annat än Hööks hjälmarna tycker jag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards