teamjw

Alla inlägg under december 2011

Av Wlima/Julia - 31 december 2011 20:30

Gott nytt år på er alla! :D<3


                           Kram! / Julia


Av Wlima/Julia - 31 december 2011 16:47

Gott nytt år på er alla ! 

Ikväll ska vi till Mogge & Monica.

Vi åker dit vid kl 19.00

Så nu ska jag se på film och kolla på lite filmer på youtube.

Sen får man väl även kolla på hastnet ;)


Imorgon blir och rida med Nea & sen rida Noggibus <3


Men aa , hejdå , ha en bra nyårsafton för det ska jag ;D :D




I need you , my hero !  


Av Wlima/Julia - 31 december 2011 00:43

Har kommigt hem från Jontefjonte nu, vart där men matilda ella jonte jonathan dennis oscar simon pernilla jockee och johan dåva :D trevligttrevligt ;)

Nyårsafton imorgon då! vetefaen vad jag ska hitta på men något blire väll :D


Puss/ julia

Av Wlima/Julia - 31 december 2011 00:35

Hela du är så perfekt , ditt léende gör mig knäsvag. För mig är du perfekt. Den som inte ser dig har missat något.

Alla borde se dig i mina ögon. En sån underbar kille. Alltid glad & possetiv. Rolig & omtäksam. 



DU är underbar & perfekt precis som du är , glömm inte det.   

Av Wlima/Julia - 30 december 2011 21:17







Vi klara detta tillsammans , det vet jag! Jag hatar att jag tvivla på dig för du är en utav dom bäst i världen! Alla ska får se hur grym du är , när vi väl kommer ut på tävlig kommer du sopa alla av banan. Du behöver bara lite tid , men det är inte så konstigt sånt liv som du hade innan .. Först till en person ett tag sen hem sen ut igen till en ny ryttare sen hem sen till en ny ryttare osv.. ALLA helt olika! Så jag förstår att du är som du är just nu , men vi kommer klara detta. Vi hoppa ju en bana på 90cm hos Anna förra sommaren med lätthet ! Pfft , det är ingen match för dig ! Du är grym !


En mening.

Tre ord.

Tolv bokstäver.

Jag älskar dig.


Ditt namn stavas ELIIT


Älskade duu ! 

Av Wlima/Julia - 30 december 2011 17:56

Mina idolhästar är legenderna Hickstead & Milton !

Hade verkligen velat rida dom om dom hade varit vid liv .. !


Hickstead <3



Everest Milton <3

Av Wlima/Julia - 30 december 2011 17:53


Alla kollar , den tiden är det värt att ta !


Hicksteadt , super legenden !

Av Wlima/Julia - 30 december 2011 17:34


Min finaste Nogger <3



Min finaste Madicken <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards