teamjw

Alla inlägg under januari 2012

Av Wlima/Julia - 31 januari 2012 21:17

19


DAGAR


KVAR

Av Wlima/Julia - 31 januari 2012 19:47

Sitter här med Alva , fast hon ska åka hem , sen blire att plugga spanska -.-

Inte precis jätte kul ..

Vi har typ varit ute i snön och åkt pulka och sett på film osv :D

Men aa , imorgon dra jag nog till Madicken direkt efter plugget ..

Sen blir det nog att ringa Elin om GHS :D 

Ååh , längtar , det är 25 dagar kvar .. vi är där fredag-lördag :D

Fredag ska vi gå på messan , sen sover vi där och sen på lördag blir det showerna :D

Så det blir nog en rolig helg :D

Men aa , ridlektionen igår gick iaf bra, Snowman var mega fin <3

Lilla pojken.

Marianne sa även att dom andra i gruppen inte är så noga med att rida honom så det blev jag jätte glad för :D :D

Lilla fina pojken <3

Sen tyckte hon även att jag skulle va med i dressyr laget div III med Madicken så det blir nog bra, har jag hela våren och sommaren på mig att bygga upp kondisen och muskler och sen även gör någon start , satasar på dressyr km på klubben , både cler round och sen privat , vilket betyder L:c och L:b och båda dom har jag ridit så det blir nog bra :D


 

Av Wlima/Julia - 31 januari 2012 17:13

Nyss ringde det en från gtb horse show, och typ undrade om hon fick tippsa bohuslänningen att göra ett repotage om mej och gizmo för att vi är med isemifinal :D Blir ju fett glad, men det är lite mycket att "ta in" Haha ^^


Typ "Vi har då hört att du ligger väldigt bra till i denhär tävlingen" Eller "hur kommer det sej att du är så duktig" Man ba eeh, jag vetinte xD Ba looool..


Känner att jag har endel press och förväntningar på oss, men ska göra så gott jag kan! :)

Av Wlima/Julia - 29 januari 2012 20:47

You're so f*cking perfect ..








Ååh , miss </3 

Av Wlima/Julia - 29 januari 2012 20:45

Kommentar till Ååh , - Wilma
 
Ingen bild

julia

Söndag 29 jan 20:09

Haha, den första är sjukt grym! :p


Hehe yepp , grym

In my head 24/7 ..


Av Wlima/Julia - 29 januari 2012 20:09

Har jag vart i stallet! först kollade jag när andra fölk löshoppade sina heestar, tängte göra det med ceirena först, men kom på att jag kunde göra det när jag red sen på hopptiden.


Så jag red ut med felicia, på gizmo.. Galopperade lite i ridhuset efteråt, lite loj var hon allt... Fast inte när jag red ut då :p Bara liite explosiv typ ^^

Hoppade lite barbacka med :)


Sen grejade jag i stallet, mockade och gjorde höpåsar osvosv..


Sen hoppade jag ceirena, min lill prinsessaa!

Hon var jätteduktig, hoppade med sådant flyt och med sjukt bra teknik och självförtroende! :D

Jag ba, ooh hon kunde ju hoppa!, För det gjorde hon verkligen! hehe...

Några 70-80 hinder blev det allt! :3 -bra för att vara hon!


Troligtvis blir det att vara med i hopplaget på ceirena, då jag är överkvalificerad på gizmo. Gotacupen blire isåfall! eller om jag är med som reserv iaf :) får se..


Men denhär övningen blev det:

 

Av Wlima/Julia - 29 januari 2012 19:54

hoppning = mitt liv. Älskar det! Känna farten och sammhörigheten med hästen är det bästa som finns. Dom få sekunderna man svävar i luften är helt otroliga.

             


Av Wlima/Julia - 29 januari 2012 10:40

Ska snart dra till stallet , Madicken ska jobbas i snön.

Nogger får vila idag.

Ikväll blir det ponnyakuten och så , men aa

Hejdå!




<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards