teamjw

Alla inlägg under november 2011

Av Wlima/Julia - 29 november 2011 17:10

Sitter och pluggar lite spanska ..

Ska kunna 16 glosor till imorgon , sen har vi även 24 engelska glosor tills på torsdag..

Asså lärarna dödar oss , antingen har vi inga läxor alls eller så har vi jätte mkt på en gång -.-

ÅÅH , hatart ! -.- -.- -.- -.- -.-


Men aa , bara några veckor kvar , så får stå ut !


Domma ska vi kunna tills imorgon:


puedo - jag får

hablar - tala

habla - hon talar

cuánto tiempo ! - det var längesedan

¿ cómo están? - hur mår de?

siempre - alltid

móvil - mobil

un momento - ett ögonblick

¿ cómo ? - hursa?

de nada - för all del

estás - är du

estoy en casa - jag är hemma

todavia - fortfarande

aqui - här

¿ cuándo? - när?

vale - okej



Av Wlima/Julia - 25 november 2011 22:56

Nytt rekord i barbackahoppning! :D

2 meter och 12 centimeter (omg, barbacka :O)


Av Wlima/Julia - 25 november 2011 14:58

Här kommer ett tipps för er som har lite saker att önska sej i julklapp :D

Nejmen jag älskar denhär sidan: http://www.chevalridsport.se/sv/

Finns massa bra och snygga ridsakerm alla bra märken :D


Kingsland<3http://www.chevalridsport.se/sv/varumarken/kingsland/

:D


Av Wlima/Julia - 24 november 2011 17:09

Nyss kommit hem , fick masage för armen och ryggen , skönt , nu släppar smärtan lite iaf.

Men fick inte rida idag :/


Men aa , jag suger på att blogga osv , men aa , ni får va glada ändå ;D


Men aa , vill iaf ha en ny D-ponny nu , då allting rasar med den jag har !

Orkar inte längre ! Hon hoppar 60cm sen höjer man till 65cm och då vägrar hon , sen sänker man till 60cm - väging , sänker till 50cm - vägring , sänker till 40cm - vägring , sen sänker vi till ett kryss på 20cm och det får jag tvinka henne över och bli arg för att hon ska hoppa..


Så just nu , vill jag ha en ny ponny .. !


Men aa , får la se.


 _______________________________


Åker iaf till Sthm på lördag och kommer hem på söndag natt. Ska på Horse Show :D :D :D

Bilder kommer , på både saker jag har köpt och från showerna ! Ska bli så himla kuuul !


Men aa , Hej då !

//Wilma


 


Hur kan du vara så äkligt perfekt på utsidan , men en sån stor idiot på insidan?

Av Wlima/Julia - 22 november 2011 20:01

Hittade en ny tidning, har inte köpt den än, men tyckte att den lät rolig För er Hoppintresserade! :D


Av Wlima/Julia - 22 november 2011 18:48

Undrar om någon gör gratis headrar?

Isf mejla till Teamjw@hotmail.se och så får vi prata om hur den ska se ut osv.

Men säg till om ni kan eller om ni vet någon som kan göra ! Det hade varit super !


//Chaoo


 


Baby , u smile i smile ♥

Av Wlima/Julia - 21 november 2011 21:51

Jag tycker det är jättetråkigt att Tjejen som van SM har blivigt ifråntagen SM guldet. (kat. b)

Anledningen kan ni läsa här: http://tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=1171557

Jag tycker att hon ska få behålla det, hon var ju ändå felfri, snabbast och vann stilbedömningen? :)



Av Wlima/Julia - 19 november 2011 17:42

Har vart i satllet idag då, som alla andra dagar :D

Red inte idag, bara stalljobb ;)

Men en av gizmos skor sitter löst med, så kan inte rida henne så mycket till hon blir skodd igen :(

Ceirena, när jag red henne i förrgår gick hon Superfint i dressyren. Bra framåtbjudning men sprang inte och sökte sig ner i en jättefín form :D Igår red jag ut lite på henne, sprang som fan i galoppen med det går ju bra som alltid ^^


Imorgon ska jag till lisebreg, men på måndag blire HOPPA :D

Seya, KRAM :D


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards