teamjw

Alla inlägg under februari 2012

Av Wlima/Julia - 29 februari 2012 18:09

Nejmen idag blire att dra te bäckefors, gårn och chillaa :)


Red ceirena på hacket igår, hon kändes ganska bra med det, första gången jag rider med hack, så det kändes lite anorlunda. Kändes kul att kunna rida på i en taktfast, stor, luftig trav i en gångs skull, istället för att sita och halvhalta varje steg! :D Dom som har hästar som springer och är lite starka, men kännsliga i munnen tycker jag borde testa! ;D



Tihihi, Så UNDERBAR är låten! :'D

Av Wlima/Julia - 29 februari 2012 12:57

Blev Jag saknar dig idag med , får nog ta och beställa den ..

Ailu är ju ganska snygg oxå ..

Men aa , har inte så mycket att skriva , ska väl till Madicken om en stund.

Red henne lite dressyr med bomar igår och det tyckte hon var kul !


Lite typiskt mig kanske ..  

Av Wlima/Julia - 28 februari 2012 11:26

Nyss sett Jag saknar dig , nått så grym !

Nu tror jag att jag ska gå och titta på Älska mig.


Har inte så mycket och skriva idag heller , om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så säg till !


 

Av Wlima/Julia - 27 februari 2012 15:46

Puss på er mina underbaringar<3!

 

Av Wlima/Julia - 27 februari 2012 11:07

Så jäkla skönt med lov  


Ikväll blir det frk , vill ha min lilla Snowman <3


Men har typ inget att skrva så , hejdå!


   

Av Wlima/Julia - 26 februari 2012 09:25

Nu är jag hemma från Horse Show , lite trökt , för det har varit så jäkla kul !

Längtar redan till nästa år !

Fast sen till hösten blir det kanske att åka till Sthm Horse Show med mamma , Elin & Petra så det blir najs :D


Grattis till Alva för vinsten i GP ponnyn ! 


Men aa , köpte inte så mycket på mässan men det blev 3 schabrak (1 till Madicken , 1 till båda , 1 till Nogger)

1 pannband (till Madicken) 1 T-shirt & huvtröja till mig , så är ganska nöjd !

Sen ska jag även beställa ett par ridbyxor , lägger upp vilka när jag har beställt ;)


 

Av Wlima/Julia - 25 februari 2012 22:28

Om ni inte har sett denna, så at det en film jag gjorde för ett tag sedan ;D

Av Wlima/Julia - 25 februari 2012 20:45

Hemma från göteborgs horse show :D Vart superkul ;)

några hundralappar fattigare, ett hackamore och en sadelgjord rikare! ^^


Nejmen tack hannaschanna för en rolig och superkulochflummig dag :D


 








För er som undrar så var jag SÅÅÅÅÅ sur och förbannad ibörjan av gp finalen, så Piss avensjuk.. 4 poäng från att få rida där, jag och gizmo.. Det blev ju inte precis bättre när dom sa att stildommaren var rolf göran bengtsson, Världsettan i hoppning. Skulle betyda så mycket att få bli bedömd av honnom. Att han bara vet att jag existerar. :)


Sen kom jag på att alla dom som var med där var där för att dom faktiskt red bättre än mig, och om jag hade vart med skulle jag antagligen suttigt på en näst intill okontrolerbar ponny ^^ Och i slutet kom jag fram till att det var ganska skönt att bara kunna sitta och kolla ;) Men innan jag dör ska jag har ridit in i en stor arena (a) kanske ska sattsa på YR? :D


Men iaf så var det några som ringde från ATG montern och sa att vi fick 2 biljetter till falsterbo eller sthlms horse show! :D Vi kommer troligtvis åka till falsterbo och kolla på mion eventuella framtida skola ^^


Hade bäst! / Julia

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards