teamjw

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Wlima/Julia - 8 mars 2012 18:54

Sitter och gör typ ingenting , har matteprov imorgon , men kan typ det mesta men ska läsa på lite sen ..


Ingen ridning idag , Therese är på kurs och orka inte rida Madicken + att det har kommit snö så då går det inte ..

Men är skit trött, håller nog på att bli sjuk oxå :/


Men men , denna vecka starta ganska chillt , 3 håltimmar i måndags & 2 igår :D


Fast igår hade vi rast från 11:05 till 13:40 så det blev lite långtråkigt , men jag , Fee , Emelie & Fanny gick ner och spela billjard* Jag och Fanny vann båda gångerna :D


Jaja , på lördag någon gång dra jag iaf till Elin :D Riktigt nice kommer det bli :))


Men aa , hejdå !


Se inte allt negativt , för om du tänker efter riktigt noga kommer du alltid på något possetivt , även om det kan vara svårt att tänka sig .  


En häst är den som vet allt om dig , men ändå tycker om dig !  Honey <3  

Av Wlima/Julia - 8 mars 2012 15:26

Sry för att jag inte har bloggat så mkt, har inte orkat ba.. :)

Ska och rida snart, gizmo antar jag.. har vart hemma från skolan idag med. Känndes som jag behövde vila upp mej osv ;)


sen drar vi ju te stöten om en vecka ;D TAAAAAAAGGGGGGGAAAAAA ^^


Sen laddar jag sjukt mö te sommaren, har typ 1000 planer på vad jag vill göra! ingen aning om hur jag ska hinna med allt :)


Jag längtar sjukt te man blir myndig och kan göra typ vafan man vill :P Vill dra på hardstylefestivaler i holland och rasa runt med mina underbara vänner :)


Sen är jag jättesugen på att tatuera mej.. Här är några google bilder på tatueringar jag tryckte var riktigt schnögga ;)


             

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards