teamjw

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Wlima/Julia - 14 mars 2012 20:41

Nu får jag hoppa hur högt jag vill med mina lilla prinsessa sa Alex :'D


Kan ju säga att det finns en överlycklig chey hemma ;))


Men vi ska även ringa till Skara och få tid och kolla henne där med bara för att vara säker till 100%


Men kan iaf börja hoppa 60cm och sedan kanske 70cm oxå , det beror lite på hur hon känns osv ..


Så till hösten kanske vi kommer ut på några lokal ;))



Min ängel , första gången jag red henne efter fånget <3

Tror aldrig jag har gråtit så mycket som den perioden , det är inget svårt val , det är lätt det värsta som hänt mig !

Jag undrar hur många badkar jag grät fulla , men det var nog runt 10. Grät dag ut och dag in. Jag somna gråtandes och vaknade av att jag gråt varje morgon ..


Jag älskar dig <3 

Av Wlima/Julia - 14 mars 2012 16:49

Idag tar jag helg :D Studiedag imorgon och på fredag ;)

Hur skönt som helst :D


Men har inte så mycket att skriva .. Ska kanske till stallet om en stund , annars blir det väl bara att slappa :))



Grymma ;))





You know what's beautiful ? Read the first word again.  

Av Wlima/Julia - 14 mars 2012 15:43

har min mtt internett börjat fungera igen :D 


tihihi! amen är ju värsta vår nu! jag älskart! ^-^

så jela chill att sitta ute på rasterna och steeeka ! 


Nejmen ni kanske vill veta hur det gick på tävlingen i söndags? :)


Jooe för dt första var jag fett dåligt förberedd känner jag.. menmen :) hade inte så stora förväntningar på tävlingen, efter som det var den första "riktiga" på tid, och hon inte är lika igång som hon är på sommaren ;)


Hihi! men sen var det så att mammas Iphone gps blev liete knäpp, så vi var förenade xD kom typ äntligen fram till tävlingen det var en kvart kvar tills klassen började, eller b ponnyerna då.. men skulle ju ändå hinna gå banan och rida + hoppa fram :p


men jag han typ skritta ett varv på framridningen innan jag skulle in på framhoppningen D: jah ba woot.. men hon hoppade faktiskt riktigt fint där! stror härliga sprong ;D


OOch sen när vi kon in på banan blev hon ju cp som alltid, bockade runt och reste sig, men såfort hon får startsingnal är hon fokus te 100! felfria blidde vi, gick in på en förstaplatts och slutade som 4 av 12 :)


sen i LBn hoppade hon så sjuukt fint! Satte alla omhoppningssvängar, hon hoppar verkligen i alla konstiga lägen min lilla ponny! Dock ingen placering :/ konkuransen är mycket hårdare än jag trodde på regional nivå! :s 


Ganska nöjd iaf! :D


Här är en bild på omhoppningsbanan i Lbn, riktigt knepig!

Sen var det ju i ett ridhus, så det är ju rätt trångt och hindrena kommer fort efter varandra :) hoppas ni fattar något! :D

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorithäst som vi skriver om
 Nogger
 Gizmo
 Madicken
 Ceirena
 Ridskolehästar eller övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards